Københavns Vinfestival for udstillere

En vinmesse er en fremragende måde at markedsføre sig på. Ikke blot har du salg på dagen – men også efterfølgende kan du se dit salg stige, hvis du ellers husker at indsamle kontakter/facebook likes mm.

”I slutningen af november var vi med på årets JuleVinmesse på Hotel d’Angleterre i København, hvor vi havde vores Châteauneuf-du-Pape med i konkurrencen om “Årets Julevin”. Den vandt med mere end halvdelen af stemmerne, og to dage senere var den udsolgt! Vi fik en ny palle hjem, som igen blev solgt på to dage…”

Sådan fortæller Winefamly der var med på JuleVinmesse på d’Angleterre 18. november 2017.

Der er med andre ord et stort potentiale i at deltage i The easy Company’s messer.

Før under og efter messerne omtaler vi vores udstillere i nyhedsbreve og på sociale medier, og vinderne af vores konkurrencer har selvfølgelig et ekstra kort at trække når vinen skal sælges.

Publikum kan købe billetter til Københavns Vinfestival gennem Billetto og arrangementet udbydes ligeledes gennem Berlingske Shop. Desuden annonceres i Vinavisen.dk og via The easy Companys forskellige salgskanaler. Forvent 100-200 glade vinentusiaster i hver session.

Vinimportører og vinhandlere samt delikatesse- og gourmetforretninger tilbydes lige nu stande på foårets vinfestival som følger:

  • 1 bord ca. 160 x 80 x 72 cm med hvid dug á kr. 2.100 ex moms inkl.
  • Frokost til 2 personer.
  • Der stilles isterninger til disposition efter behov. Friske unge mennesker er behjælpelig med at tømme egne medbragte spyttespande.
  • Publikum får adgang til brødterninger og isvand i karafler på centralt placerede steder i salen.
  • Hver udstiller får en side i kataloget med beskrivelse af firma og vine.
  • Der kan frit sælges fra standen og optages ordrer til senere levering.
  • Udstiller skal være momsregistreret og i øvrigt opfylde alle myndighedskrav i forbindelse med salg af vin og/eller andre fødevarer.

Tilmelding til:

The Easy Company ApS v/Svend Leth-Møller
Mobil: 2033 1225
Mail: svend@theeasycompany.dk
Tilmelding er bindende

Huskeliste for udstillere

Giv tid og vær beredt!
Her bringes en huskeliste:

  1. Sækkevogn
  2. Champagnekøler
  3. Skylle-/spyttespand
  4. Proptrækker
  5. Kuglepen og ordreblok
  6. Pengekasse med vekselpenge
  7. Evt. Dankortterminal, Mobile Pay og lign.
  8. Plastikposer
  9. Visitkort
  10. Navneemblem
  11. Displays, banner, roll-up og andet salgsmateriale
  12. Smage-/bestillingslister
  13. Evt. prislister
  14. Liste for angivelse af e-mailadresse til nyhedsbrev
  15. Evt. klapstol

– og ikke mindst: Godt humør og gå-på-mod
Husk også at bede om ordren, når du er i kontakt med kunden!

Dette er en vejledning, der ikke prætenderer at være fyldestgørende i alle situationer.